Lördag

Äntligen en bakisdag då jag kan ligga i sängen hela dagen och käka toast med massa ost, mörk chocklad och winegum. Häärligt! Måste dock ta tag i min klädhög som ligger på soffan. "Kanske-högen" växte helt plötsligt sig väldigt stor när det blev bråttom iväg på fest.

Det var en kul kväll igår! Började hos Issas pappa, sen fest på haga, LÖPNING till bussen då jag tappade min skorem till gladiatorsandalerna eftersom jag inte hann spänna dem. Men vi hann! Drog på lokalfest på gryta och fick löpa till bussen igen sen, som vi dessvärre missade på sekunden. Så började vi gå mot stan, men då kom Niclas Och Mattias med en megabil och körde oss, snacka om tur! Där blev det donken-takeaway och bråttombråttom till bussen. Hoppade av en hållplats tidigare för att leta efter remen och hämta min cykel. Och visst låg den fint där på trottoaren, WIE! Träffade en trevlig tjej som skulle till samma hus som mig så vi hade en lång pratstund. Väl hemma började jag titta på "The last song", men tittade inte klart eftersom jag inte ville gråta. Somnade 7, suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0