Min helg

Fredagen började hos Julia på käk och annat mys

Första vinflaskan korkades upp

Fina Johanna

Amanda sist ut i vattenfall, hihu

Asså..den va fett god! Kladdig kladdkaka med massa daim uppe på, mmh!

Slutade med att vi shottade ur ljuslyktor, eller ja, jag...

Jag spårade som alltid.
Förstår inte hur jag kan få i mig så mkt?
Drack 1,5 liter mousserat vin, rosé och vitt vin på det, shottar, cider OSV

The worlds greatest

I Lördags körde vi buffé på Pizzahut, dock fick jag knappt ner någonting alls och somnade dirren när vi kom hem.
Framåt kvällen var den äntligen här, WINNERBÄCKS KONSERT!!

Nedräkning

Häftigast var lätt när det under "Ingen soldat" föll ner ett skynke och därbakom stod det en hel kör!
Iofs var det på en skärm, men fyfan va mäktigt det var att höra en stor kör och winnerbäck sjunga låten tillsammans.
Kan inte riktigt formulera mig i ord om hur lycklig jag var under den där konserten, Winnerbäcks röst gör mig knässvag. FYFAN va han är bra! Nära ögat att jag föll glädjetårar.

Så i söndags blev det jobb hela dagen och därefter en långpromenad med Maria, hon ville att jag skulle ha den här. Sweeeeet!

Och så kör vi igen! Femte paret, håller tummarna hårt nu.


Kommentarer
Postat av: Olle

En riktigt lurig brutta på översta bilden :D

2010-08-17 @ 13:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0