Nässpray och rastlöshet

Då har väl äntligen kroppen börjat slappna av efter allt jobb, och jag har dragit på mig en förkylning. Myspys och vakna upp av att man inte kan andas, men hey! Här har vi mirakelgrejer:


BECOTIDE NASAL!
(skulle ha målat lite ljus bakom den och lagt in en mäktig låt)
För här har vi grejer! Den innehåller kortison vilket gör att näsan bli andningsbar igen,
kort sagt...man blir frisk! Vet inte hur många gånger jag har tagit den här under första förkylningsdagen,
och vaknar upp utan nå snor alls i nästan efter 1-2 dagar. Ni vet annars brukar det vara kvar i veeckkor..
Tryy it Tryy it! Den hjälpte mig även som fan i våras under alla pollenattacker, då det står "mot hösnuva" på den.

För att komma till någonting roligt, jag har precis insett att jag har det jävla bra. Har deppat nu några dagar för att jag inte har gjort ett skit den här sommaren. Bara jobbat, jobbat och jobbat. Men! Se vad som väntar mig:

Stockholmtorsdag
WINNERBÄCK lördag!
Få ut en FET lön
Ta hål i naveln
Tallinn 3-5 september
Nolla ettorna med en FET jävla FEST
18 JÄVLA ÅR DEN 12 OKTOBER
KÖRKORT
Möjligen tatuera mig
Ha ett underbart kul jävla sista år på Rudbeck med bal, studentkryssning och alllltt det där andra!
STUDENTEN

Life is good, isn't it?
Dags för sängen, imorgon ska jag storstäda mitt rum och ringa
körskolan för att lägga upp en plan för att nå mitt mål, ddeeeru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0