Rehab

Såja, en uppdatering till här va! Duktig tjej snabelA nittiotvå.

Har precis ätit frukost och ska fixa mig för dagen, ska till mammas jobb om en timma för att ta min andra Gardasilspruta, och sen ner till stan och fixa lite ärenden med min bästa vän. Vi måste passa på att umgås nu, för sen kommer vi inte kunna göra det på en vecka!

När jag kommer hem ska jag kasta ner massa saker i en väska och sen tuta ut till landet. ÄNTLIGEN! Som jag har längtat efter detta. Andas lantisluft, äta mormors goda mat i mängder(eller..man har inget val om det blir i mängder eller ej), sova tills jag vaknar av mig själv, spela kort hela dagarna, bara göra ingenting. Kort sagt, det ska bli skönt och jag behöver det mer än någonsin. Teoriböckerna åker med, för jag har satt mitt mål nu! Träningsskorna åker också ner i väskan, för även där har jag mitt mål.

Vi hörs när vi hörs, jag kanske köper mig ett hus därute när jag ändå är där. Why not liksom.


A wish right now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0