Taggar stenhårt

Helluu!
för att gå bakåt i tiden..

Torsdagen förra veckan åkte jag och familjen minus bror till Sthlm och hade en mysig dag. Tittade på fula djur, käka skitgod lunch och såg pappa skrika av rädsla till en 3Dfilm, hahaha. Inte direkt så att han hade förväntat sig att dinosarierna skulle flyga upp mitt framför näsan. Haha, han skriker inte direkt tyst heller, satt förfan en liten flicka brevid honom.

Och något mindre kul, i söndagskväll fick jag feber, och redan måndag eftermiddag låg det på 40 grader, då var jag kraftlös kan jag säga. Skönt att ligga inne och sova hela måndagen och tisdagen. Fastnade dock för sims i min ensamhet, och det har lett till ett beroende, JAG SATT UPPE TILL HALV 7 IMORSE OCH SPELADE!! Ångest. I Onsdags låg jag med näsan i teoriböckerna, var förbi körskolan, övningskörde och hade sen temys med Malin.

Och idag....vafan har jag gjort idag. Jo jag sov länge efter min vilda natt framför sims, fixade mig i år och dagar och stack sen ner till stan för att fixa pass. Jag stod och rålog när hon skulle ta bilden, "DU FÅR INTE LE!" nehe? okej. Pappa såg seriöst ut som en ledare av ett mc gäng, vi kommer inte komma in i Tallinn..
Efter det har jag ÄNTLIGEN dammat och damsugit i mitt rum. Någon gång i våras sa jag att jag behövde göra det, och nu har det gått hela sommarlovet. Braaaa, nästa gång får bli till min födelsedag. Punkt. Något äckligt var när jag lyfte på alla kuddar i soffan och det låg MASSA nagellacksbitar där, som är bortskrapade från nageln alltså. Fresh.
Ooooch sen har jag övningskört once again, det går faktiskt riktigt bra. Förutom när jag blir så nervös att jag får motorstopp mitt när jag håller på och korsar en väg. Då blir mamma rädd och skriker att jag inte kan stanna där. För jag gjorde ju det verkligen med flit. TACK för ditt stöd.

Imorgon ska jag följa med som mentalt stöd åt min syster som ska klippa sig, därefter hem och städa ytterligare småsaker i rummet som behöver göras, läsa lite teori och sen jobba kväll. Have to love my live. It's amazing. Skola på Måndag! Jag är taggad, precis du hörde rätt. JAG ÄR TAGGAD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0