Tiesdag

HEJ
Nu är det så att internet har legat nere, och skönt har väl det varit.
I lördags kom Amanda, Linda, Johanna och Maria över på sleepover-film-mys-ochgottiskväll. Dessvärre svimmade Maria i mitt kök och vi fick vänta lång tid innan ambulansen kom. Somnade sisådär en halv 8, och vaknade igen halv 12. Trött tjej på jobbet i söndags.

Igår var det upprop, teoriplugg@Martina's plays and then some övningskörning to my grandmum. Faan va jag älskar att köra bil! Idag hade jag en skön sovmorgon, släpade med mig två kassar med böcker jag knappt orkade bära till skolan för att fylla upp det toma skåpet, hade EN LEKTIOn(som vi dessutom ska ha nu varannan tisdag), köpte lite underkläder, drog till gymmet, fastnade här. Nu ska jag läsa teori tills jag somnar sött. Sovmorgon imorn med, och körlektion på kvällen!! Aaaahhh nervös tjej....

OCH IMORGON KOMMER DEN DÄR EFTERLÄNGTADE FETA LÖNEN!!

...så nu ska jag betala tillbaka alla mina skulder.
KUL

Godnatt




Linda njuter av lite tortyyyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0