Det där med att blogga

Linda sa till mig idag "Ja, men du uppdaterar ju aldrig din blogg", så nu kände man sig ju illa tvungen..

Nejrå, det har varit lite segt den senaste tiden. Men det är för att jag är i psykiskt obalans, och känner att jag inte riktigt har kontrollen över mig själv för tillfället. Men nu har jag haft över en vecka med ledighet, och hoppas att även de 10 återstående dagarna kan få mig på fötter igen.

Imorgon är det nyår och det ska bli fantastiskt. Börjar med middag hos Johanna och fortsätter med fest på gryta med massa härliga människor, tror det kan bli riktigt lyckat!

Idag har jag äntligen varit till jobbet en stund och jobbat, starkt initiativ av mig igår att boka in den tiden när jag låg under en mysig filt och inte hade rört en fena på hela dagen. Fan va såna dagar behövs! Det gick helt okej idag, snacka om att man ställs på prov ibland. Men jag tycker att jag och Ajsha räddade situationen riktigt bra där tillslut, teamwork!

Efter jobbet susade jag hem och slängde på mig skidstället, iväg till Johanna och därifrån till Björnöbacken med några tjejor. Att åka pulka ska jag fan aldrig växa ifrån, jag älskar det! Efter det åkte vi till Maxi för att inhandla allt till middagen imorgon, och efter att jag kom hem kom Martina och plockade upp mig och vi drog en solning. Nu är man väl trötter.

Annars har det väl inte hänt så mycket den här veckan. I måndags hade jag en trevlig dag i Stockholm med min bästa vän, och på kvällen kom Linda hit och käka popcorn. I Tisdags hade jag körlektion, åkte till mammas jobb och tog sista Gardasilsprutan, bussade till stan och köpte lite smink, och så vidare hem till Amanda för att hämta allt jag glömde i helgen. Igår låg jag som sagt i sängen hela dagen, käkade våfflor, spelade Sims och kikade på Satc.

Dags att hoppa i säng för att få all skönhetssömn och orka med dagen imorgon.
Men först, lite bilder:


My last moment as a blonde

Alla möjliga nyanser.
...nu är det dock mycket mörkare!
Bild kommer.

Efter jag hade köpt min primer var jag ju tvungen att prova den också! Grönt - hiss eller diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0