Fredag

Klockan är tidig, jag är trött. Det blev för några timmar inatt igen. Men jag står ut, snart är det lov!
Sitter och äter världens godaste frukost - färskpressad apelsinjuice, ägg, yoghurt med bär och solroskärnor, en kopp latte och så en liten bit smörgås med leverpastej med gurka. Gör min dag.

Idag förväntar jag mig att uppkörningen ska bli bokad då jag föreslog datum till min körskolelärare igår, att mina kläder från H&M ska komma, att jag hinner hem och sova en stund efter jag slutar kl 10.30, att läkarna ger efter och går med på att ta dit mig och undersöka mig(ont i halsen, HOSTA och snorig näsa i snart tre veckor är INTE OKEJ). Och så ska det sista till balen inhandlas. Och ikväll blir det middag och mys!
Kan nog bli en bra dag.

Hahahah, nu kom en reklam på tv:n där en gubbe står och imiterade fågeln från Kalle Ankas jul. Schööön.

Vakna med the voice och dricka upp kaffet, sen hoppa upp ur sängen och börja denna dag.
So long



Ansiktsmålning från jobbet för några helger sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0