Att se till att något händer

1 – Presentera mig själv
2 – Mina föräldrar
3 – Det här åt jag i dag
4 – Vad är kärlek?
5 – Min dag
6 – Min bästa vän
7 – Ett ögonblick
8 – Min tro
9 – Det här hade jag på mig i dag
10 – Mina syskon
11 – I min handväska
12 – Den här veckan
13 – Mina drömmar
14 – Mitt favoritminne
15 – Min favoritfödelsedag
16 – Detta ångrar jag
17 – Den här månaden
18 – Ett annat ögonblick
19 – Det här upprör mig
20 – Det här får mig att må bättre
21 – Det här får mig att gråta
22 – En första
23 – Mina rädslor
24 – Min favoritplats
25 – Det här saknar jag
26 – Mina ambitioner
27 – Ett sista ögonblick

Har hittat en liten lista.
Meningen är att man ska skriva ett inlägg per dag,
men eftersom jag inte är en effektiv bloggerska tänkte jag beta av dem i min egen takt istället.
Gogo!

Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

vad finurligt! :D får lust att göra något liknande jag med :D ska bli kul & läsa vännen!

2010-12-06 @ 23:36:19
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0