Dags för en ny vecka

Duktig tjej har sökt 3,5 jobb idag, och ska lämna in en ansökan till i veckan. Har även målat om naglarna, damsugit, mitt rum och pluggat klart "allting" också. Effektiva Eva! Nyss har jag lagt en ansiktsmask och tänkte nu krypa ner under täcket :)


Dagens mysterium, det är 2-3 meter upp till mitt fönsterbräde
och öven några meter i sidled från balkongen. Hur fan har det där partiet
blivit snöfritt?



En del av min älskade nagellackssamling

Imorgon börjar vecka 8, och konstigt nog så älskar jag att det äntligen blir måndag. Visserligen har jag två prov under veckan, men på torsdag slutar vi halv ett - efter nationella MaC, och på fredag tolv! På fredag fyller Amanda 18 så det blir fezt, och även har ju då lovet börjat! :D På lördagen blir det en till 18årsfest,
PAAARTY!


Kommentarer
Postat av: mandy

slutar vi 12 på fredag??? :o fett najs

2010-02-22 @ 21:53:24
URL: http://mandytang.blogg.se/
Postat av: simone

Hej Veronica, vad har du för dig för lillördagsmys? ;)

2010-02-24 @ 14:31:01
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0