Fettisdagen

Provade på "Ettansemla" idag, där grädden och mandelmassan är blandad.

 

Då börjar även tisdagen lida mot sitt slut, och inte mår jag bättre, snarare tvärt om. Har legat i sängen hela dagen, förutom när jag och Linda gick till IcaEttan och köpte semlor. Skönt med lite frisk luft, men fyfan va kallt det är ute! "Ettansemlan" är verkligen någonting jag rekomenderar, när man jämför med vanlig grädde så är den vanliga nästan besk. Sött och gott är detta! Efter det var syrran trottsig och skulle kleta grädde på min näsa när jag vilade, men nooog fick hon igen!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

mumma !

2010-02-17 @ 16:04:59
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0