Hövevärk

Gjorde ju som sagt slingor igår. Det blev bra! Dock syns den fina utväxten fortfarande en aning märkte jag. Vad ska man göra, fräscht och friskt är det iallafall, så nu är det bara att dunderspara!

Gick hem efter spanskan idag, och mår fortfarande inte bra efter två alvedon och flera timmar i sängen. Känner att det skulle vara skönt med lite frisk luft och en promenad, men min familj är tråkig.. Var på ica tidigare med brorsan också, vi stod i minst 20 minuter och funderade på vilket Ben&Jerrys vi skulle köpa, men fattade till sist beslut. För mig blev det denna:



God som satan! Dock äter jag nog mest för att jag har någonting framför mig, det bara slinker ner., och tänker därför inte så mycket på hur det smakar. hehe

Ligger här och lyssnar på Lisa Nilsson, Backstreet boys och många andra 90tals låtar, galet kul. Att man minns texter så bra!

Ska titta lite i biologiboken om huvudet tillåter. Orkar inte bli sjuk. Inte nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0