Lovet närmar sig

Hej!
Äntligen lite slapptid framför datorn..
Mellan måndag och onsdag har mina dagar sett ut så här:
Skola, plugga, sova. Alltså ingen dator, vilket har känt skönt konstigt nog.
Har pluggat som en dåre för veckans två prov, biologi igår och matte c nationella idag.
Det slutade med att biologin gick exellente, och matten tyckte jag inte heller gick så illa.

Idag efter flera timmars knäpptyst provskrivande gick jag och Mandy till arbetsförmedlingen där jag tryckte ut en skog av papper tills det till slut blev som jag ville. Inte direkt så man ska ge en bild i sånt här format till en arbetsgivare?:


Själv skulle jag fått en hjärtattack om jag fick en bild på ett helt A4.

Efter det träffade vi Maria, käkade goa semlor och kika kläder. När jag kom hem så traskade jag och lämnade in min ansökan "jag återkommer med ett förmodligen positivt besked runt påsk" YEAH, skuttade hem.






TAGGAR SATAN INFÖR IMORGON!!

Behind the scenes:



Loggade in på bloglovin', 155 olästa blogginlägg.. lite underhållning under lovet det vill säga.

Det blev ett allt i ett inlägg, nu ska jag på stora äventyr till Ica Maxi Stormarknad med världens bästa mamma och syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0