Onsdag

Tror att jag har fått feber nu också, suck.
Drömde konstiga drömmar inatt. I ena var jag ute och övningskörde, dock utan mamma eller pappa i bilen. Den enda som var med, det var min kusin Ida som är 13, som dessutom satt i mitt knä. Jag gasade på som fan på en rakstäcka, och när vi kom runt hörnet bestämde jag mig för att köra in till kanten för att jag inte kunde se med Ida i knät. Läskigt vingligt körde jag. Just där vi stannade stod polisen, och dem hade tydligen vinkat in oss, men det hade ju jag missat eftersom Ida skymde min syn. Kommer ihåg hur lättad jag var över att vi inte hade kört vidare, och fått polisen efter oss. Det första polisen sa var "det där gick lite fort va?", men när jag berättade att jag tyckte det var kul att köra fort så var dem väldigt förstående över det. Dem nämde ingenting om körkortet, jag som till och med hade en övningskörningsskylt där bak. Fick 90 kr i böter för fortkörningen, och pappa blev jättearg eftersom han tyckte att det var mycket pengar. Haha!

Nu när jag äntligen har lyckats piggna till och fått i mig lite mat så ska jag sätta mig och plugga en stund tror jag. Hoppas på att gå till skolan imorn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, Veronica! Vad i helvete vilken konstig dröm, plus att jag sitter i ditt knä i den. You're to crazy, dude. Nåja, älskar dig Veronica. Träffas oftare, enligt mig. Fast vi ofta gör det, okej. Nu är jag dryg, puss!

/i

2010-02-17 @ 16:29:17
Postat av: Daniel

Ush för feberdrömmar.. men helt normalt



Krya på dej!!!!

2010-02-18 @ 14:11:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Laila

krya på dig =)

2010-02-18 @ 17:50:16
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Jaså vem :O:D nej det visste jag inte !

2010-02-18 @ 20:17:22
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0