P for Party!

Kom precis hem från skolan, efter en tripp in på Cubus där jag köpte lite nya nagellack, och så tog jag en promenad hem, nu när det är plusgrader(!!) och väskan inte vägde flera ton.
Tänkte sätta igång med en braklunch nu, FISK<3, och sen sova en stund innan det ska börja fixas och trixas inför kvällen. Tänkte lacka om naglarna också, vi får se om jag hinner slänga upp en bild på det sen.

Sen bär det av till Amanda vi ska laga och äta tacos tillsammans, och sen parta hela natten lång! När jag har lyckats pallra mig hem därifrån imorgon så är det dags för nästa 18års fest!



Nagelstärkare, topplack, glitterlack och ett beautilack!
Känns som bloggen sakta men säkert övergår mot en nagelblogg..

Var föresten på en jätteintressant föreläsning om hållbar utveckling idag! Tjejen som föreläste levererade otroligt bra och man tog verkligen till sig och blev rörd, nästan tårfärdig. Cred till henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0