Spinning

Äntligen är jag hemma igen, efter dagens skoldag och träningspass. Sprang även ner en snabbis på stan efter skolan, Mathias gjorde mig sällskap när jag köpte en ny väska och en ny arméns hudsalva. Needs. Kom lite tidigt till friskis, så jag gick in på gymmet och körde lite rygg till dess att spinningen började. Det var ett riktigt killerpass! Men jag gillar det verkligen, alla där inne är lika peppade, sjunger med i musiken eller skriker lite. Sista låten var en låt som verkligen berör mig, så jag trampade för som aldrig förr!

Har konstaterat två saker idag. För det första: Det var inte mitt fel att jag försov mig igår, (eller okej, den klockan precis brevid mig stänger jag ju lätt av i sömnen) men den där på andra sidan av rummet som jag pratade om igår, den måste ha fått en allvarlig smäll. Hade igår ställt den så den skulle ringa imorse, men så börjar den ringa vid 10 igårkväll?!?!? Skönt å veta att man inte är någon jäva zoombie och gör saker i sömnen iallafall.

För det andra: Tack vare telefonen har man inga numer i huvudet eller en klocka på armen, och se så det går när mobilen väl lägger av.

BLäääooo, ska nu dricka 15 liter vatten så jag får tillbaka all vätska i kroppen, äta kebab och duscha, sen ta bussen till maria!


Väskan! Perfekt när man ska sticka och träna direkt efter skolan.


Kommentarer
Postat av: asha

haha ja vill oxå ha kebab o en väska :P

2010-01-08 @ 20:32:42
URL: http://mershishisthequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0