Det händer mycket den 10 April 2010

Har under kvällen setat och kollat upp lite info om högskoleprovet, när sista anmälningsdag är, provdag osv. Läste till mig att det första provet det här året är den 10 april, och sen var det ju inte så mycket mer med det. Efter en stund kom jag på att det är påsklov den 10 april 2010, och bestämde mig därför att googla datumet för att dubbelkolla. Hittade ju då inte information om högskoleprovet, men hittade något annat intressant:



Det låter ju helt klart mycket roligare att åka ner till västkusten och byta lite kaniner den dagen, än att skriva högskoleprovet! Håll med om det?



Kommentarer
Postat av: Mandy

om du skriver högskoleprovet gör jag också det! vill inte göra det själv...

2010-01-25 @ 18:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0