Tröött chej

¡Hola amigos! Qué tal? Estoy bien, pero tengo un dolor de garganta, y tambien estoy muy cansado. Dormí soló cuatro y medio horas ayer por la noche, me senté y escribí una tarea escolar.
...ska jag fortsätta på spanska eller? (google översätt i mitt ♥)

Nej, jag tror vi skippar det.

Sitter här nyduschad och smaskar på en apelsin med en kopp te i handen. Hade ställt in mig toltalt på säsongspremiär för andra avenyn ikväll, men det är tydligen nästa vecka! Suurt sa räven.

Inatt satt jag uppe till halv två med mitt PM, men blev ändå inte nöjd. Flög upp yrvaken 4h senare och läste igenom skiten igen, skickade iväg det och sprang till bussen, men när jag kom till skolan fick jag höra att vi har tid på oss till 24.00 ikväll. Ännu surare. Funderar på och göra lite småändringar nu innan jag ska sova. Något lite roligare är att jag skickade in texten till urkund (genomsöker hela internet om jag har kopierat texten någonstansifrån), men fick ett mejl att 0% av mitt arbete liknar mina källor! Kan dock inte riktigt förstå det, när jag i princip har tryckt [ctrl] [c] och så [ctrl] [v], å så vips ett arbete!. Men inte fan klagar jag :)

Efter en skoldag då jag pendade mellan koma/halvsovande och yrvaken så begav jag mig till frikis för ett gympass, men de vette katten om jag har dragit på mig en förkylning igen. Det lär väl visa sig imorgon! Imorgon har jag förövrigt sovmorgon till 9.40 och slutar sen 12.40! Det känns väl för bra, och efter det ska jag hem och storstäda och sätta igång med massa skolarbeten. Aldrig kan dem ta slut. Framöver ska det krigas fysik inför nationella på onsdag. FÅR JAG MVG KOMMER JAG HOPPA AV LYCKA!


aaawwh, en 3 år gammal bild (om jag minns rätt), som jag hittade på hårddisken!


Kommentarer
Postat av: martina - tecknar

awww jag kommer ihåg när vi tog de kortet(A)

<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-13 @ 22:31:05
URL: http://martinatecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0