En dag som denna

Tänk om alla dagar kunde vara som min dag har varit idag! Vaknade upp utvilad(inte ofta det händer), stack till skolan och fick ett provresultat jag blev stolt över, skrattade massor när vi tittade igenom vår svenskaredovisning(kan berätta mer om det sen), och fick sen reda på att svenskan var inställd. Gick ner på stan och köpte lite behövliga saker, och tog sedan bussen hem. Var hemma strax efter tolv och började storstäda rummet. Alla äckliga damråttor försvann och man kunde plötsligt se att min matta är vit. Vickade rumpan i takt till musiken och gjorde rent spegeln, plockade även bort allt julpynt, vilken lättnad. Nu väntar jag bara på att en stor, grön och ful växt med omatchade kulor och fula pärlplatte-tomtar ska lämna detta hus. JAG VILL HA VÅR! Efter det satte jag igång med pluggandet. Va effektiv jag är va?!?! Sen att jag inte kom så långt med skolsakerna, det är en annan sak. Upphovsrättslagen är ju inte direkt det roligaste man kan skriva om, om jag nu måste yttra mig. Får ta tag i det sen, eftersom att jag planerar en effektiv helg också!

Men nu ska jag sova så jag är utvilad imorgon också..
för då ska jag och syster gå på danspass. Kordination är inte direkt min starka sida, så vi får allt se hur det går.




Kommentarer
Postat av: Masha

haha herregud du e verkligen sånndär som får saker gjorda. Ja känner mej som världens latmask nu hahhah

2010-01-16 @ 23:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0