Goes morgonpigg

Hejhejhejhej.
Jag är så trött, jag skulle vilja sova. NU!

Ställde klockan på 8.50 imorse, flög upp pigg&glad och ställde mig i en varm, låång dusch. Efter det var det bara att hoppa i kläderna och sleva i sig lite yoghurt, för att springa över till grannhusets spasalong där jag hade tid för massage 10. En hel timme låg jag där och njöt av att bli knådad från topp till tå (hehe, i princip). Hon sa att man kunde bli antingen jättepigg eller trött efteråt, så jag blev väl TRÖTT. Alldeles kletig var jag efteråt av all massageolja jag hade på kroppen, som man inte ska tvätta bort på några dagar. Men inte fan tänker jag vänta flera dagar innan jag kan duscha igen? Nehedu

Är inte direkt van av att vara hemma klockan 11 en lördagsmorgon och sitta och fundera på vad jag ska göra, så jag ställde mig och lagade en supergod omelett när jag kom hem. Efter det kom min söta kusin hit, och vi gick och umgicks med Maria och Linda en stund, och tog lite kort! Sitter nu och väntar på mat.. och efter det ska jag träffa Malin och hennes norrman på en fika, höhö :)





Idag

Nu bankar mamma i grytlocken, dags för mat!


Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

fina bildeeer!! men det ska va Miss foster :) hehe, finns ju en skådespelare som heter jodie foster, så man typ syftarr på henne :D

2010-01-18 @ 17:16:44
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0