Hur var 2012?

Nej, nej, nej, NEJ! Den var fan inte bra. Ska se om jag kan göra en resumé utan att avslöja hela filmen..
Jag gillar filmens budskap, vi ska faktiskt ta hand om våran planet jorden innan den går under. Och samtidigt var det jävligt coolt gjort, själva undergången(nej jag avslöjar inget, kolla på bilden), att se allt ske. Rysningar.
DOCK. Handlingen? Helt ok.. en kommentar Issa tyckte var typiskt mig, "MEN, kan dem inte dö snart eller?!", nej huvudkaratkärer kan ju tamejfan aldrig dö. Och slutet? NOOOOOOOOOOOOOO! Bara fel.
Den hade kunnat gjorts hundra ggr bättre om man säger så :) men det är ju bara min åsikt!

 

Nej nu ska jag sova, i många timmar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0