Klämd i hissen

Jag skulle tippa på att jag har sett lite för många gangsterfilmer på den senaste tiden. På kvällarna när det är mörkt i lägenheten och alla sover brukar jag smyga omkring och titta bakom varje hörn, väl beredd med min pistol i händerna (händerna är själva pistolen förstås).
Inatt drömde jag att det var två läskiga typer som kastade sten i en fönsterruta på min port så att dem fick upp dörren till vårt trapphus, det läskiga med det är att i filmen igår fick en tjej en ruta krossad av en sten haha. Men iallafall, vaknade upp klockan 4 inatt och tände lampan, var livrädd över de där två busarna som snart skulle bryta sig in hos mig. Men då kom jag på en sak, jag har hört att man ska fortsätta en mardröm medvetet när man vaknar upp, så den får en roligt slut. Då har man ju liksom ingenting att vara rädd för. Så jag föreställde mig att den ena killen klämdes i hissen, och att den andra rullade ner för trappan till källaren som ett jävla klot. Ganska kul att ta död på äckliga typer i sina mardrömmar, man kan ju inte låta bli att fnittra av skadeglädje. Det är ju så det är när man ser film också, när de där karaktärerna man verkligen hatar dör, då vill man ju bara skratta sånt där hemskt häxgarva.

Haha nu har jag skrämt upp mig själv. Hörde ljud från vardagsrummet trots att det bara är jag hemma :s

Hoppas jag stöter på en sån här bjässe någon gång så jag får visa vad jag går för!





Kommentarer
Postat av: Mallanbrallan

Han är så sjukt läskig och han kommer döda oss alla!!!! :O

2010-01-07 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0