Lillsöndag

Godmorgon! Vaknade upp i soffan i morse, och började fundera vart jag var någonstans. Lampan var tänd också, haha vafan liksom. La mig på spikmattan och somnade om, hehe. Sen gick jag in till mig sötsystser och väckte henne, finns det nå sötare än en nyväckt person? Ger en det där uttrycket "nej, inte redan" med trötta nyöppnade ögon och ligger och vrider sig i sängen. Kröp ner brevid henne och sov ett tag till.

Ska strax fräsha till mig lite innan jag ska gå hem till Erica, har egentligen ingen lust att ens öppna dörren nu när det är 21 minusgrader.. men vafan, kan ju inte isolera mig från omvärlden. Efter det funderar jag på om jag ska köra ett spinning- eller gympass.. hmm.

Blir lite deprimerad när jag slår blicken på min vänstra tumnagel, efter att ha haft en nagel som var dubbelt så lång som själva "standardnageln", har den nu gått av, och är så kort att jag omöjligt skulle kunna klippa en millimenter av den. Huvudet bara skriker "DVÄRG" när jag kollar på tummen, det ser galet kosntigt ut om man jämför med den tidigare längden.

Haha ett helt stycke om min tumnagel.. HAHaa, känner inte riktigt att jag får ihop nå vettiga ord idag.
Får väl se om jag återkommer senare, med tanke på att jag alltid får så sjuka tankar i skallen när jag tränar så skulle det inte förvåna mig.


Såhär såg mina naglar ut dagen före nyår, efter att Martina hade fixat dem med gelé och massa sånt där annat jag inte vet vad det är, hehe. Riktigt snyggt om jag får säga det själv!! Nageln längst till vänster var min tumnagel.. R.I.P!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0