Lördag

Var uppe till fem i natt p.g.a vissa omständigheter..fyfan säger jag bara. FYFAN. Gud måste ha missat att ge vissa människor förnuft. Önskar så innerligt att dödsstraff var tillåtet i Sverige.


För att försöka komma på andra tankar.. igår säg jag på Wallander och drog en "svullis&fettis" istället för "friskis&svettis":

Chips, chokladpudding med grädde, marabou och jordgubbsjuice!

Begav mig till friskis på ett gympass igår, tog av mig ytterkläderna, börja äta en macka, gick på toa, och drog precis av ena strumpan för att börja byta om, när jag insåg att jag inte var ett dugg pepp på att träna, eller åtminstone inte min kropp. Det var bara att dra på sig grejerna igen, och såklart kom bussen när jag stegade ut mot röda torget. För mig var det rött, och för bussen grönt =KÖRT. Fick sitta och vänta på att nästa buss i över 20 minuter, och då skulle det ha kommit en efter ca 5. Vafan är VLs jävla problem? Funderar på att ha som projektarbete att starta ett företag att konkurrera med dem, typ köpa en skåpbil och köra runt fulla tonåringar i. PERFEKT!
Efter ett tag där i busskuren kunde jag inte sitta still längre p.g.a smärtan i mina fötter, och inte nog med det satt en ungjävel och skrek om godis i barnvagnen brevid, men mamman till ungen ville tydligen inte få tyst på fanskapet. Var nära på att gå fram och trycka in vanten i käften på jäveln.

Ehmm.. ja. Lite aggressioner.

Ska nu damsuga, plugga kemi och sen duscha, för att sen köpa med mig lite thaimat och åka hem till malin på myskväll!




Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

fan vad gotttt, (om jag ändå kunde äta nu haha) Saknar dig min underbara vän! nu får vi dra ut pinnen ur våra stjärtar och ta & träffas!

2010-01-31 @ 18:59:06
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0