Morsning korsning

Har dock inte vaknat nyligen, ställde klockan på 11 idag, sen om jag kom upp då kan vi ju se oss i stjärnorna om. Hämtade lite frukost, och somnade sedan sött om i sängen. Till lunch gick vi till pizzerian i närheten, och då såg jag att det har öppnat ett solarium precis vid Hemköp! Fasen va nice, öppet mellan 6-23 varje dag. Har ju inte solat sen i våras.. och ska vänta ett bra tag till! Egentligen hade jag bestämt mig för att inte sola solarium, men vafan, bygga upp en liten grund för sommaren kan väl inte vara så farligt..plus att man känner sig så fräsch med lite bränna.
Inte bra alls dedär.

Fick lite brådis nu, måste fixa mig lite, ska över till Simon med klassisarna och ha filmkväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0