Sjuk?

Det känns som jag aldrig i mitt liv har varit såhär kraftlös, eller jo det var en myt. Men fyfasiken vilken skillnad det har varit på Veronica igår&idag mot hur jag brukar vara! Brukar ju typ hoppa jämfota av all överskottsenergi, medan jag nu inte ens orkar gå hem från skolan utan att fundera fem gånger om jag ska slå mig ner på en parkbänk brevid 70-åringarna.

Mysterium.

Om ett tag ska jag och Martina åka hem till Martin och käka pizza och umgås, det ska bli kul! Ska ta med mig filmen jag och klasskompisarna har gjort till svenskan för att visa. Haha den är så kul! Har kollat på den 3 ggr sen jag kom hem och skrattar lika högt och rått varje gång.



Blir happyhappy av denna låt! (ignorerar att texten är depp)



Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

haha månadspeng då?

2010-01-22 @ 18:23:48
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0