Skula imorgon

Hejhopp, här sitter jag och försöker bli trött.. Lyssnar underbara winnerbäck och dricker te.
Oooorkar inte gå mellan 8-4 imorgon, fasiken. Ett stort fett block med labb på eftermiddagen, WIHO!
Har föresten bokat sling- och klipptid den 1 februari, ÄNTLIGEN! Och massage den 16:e, underbart.
Blir så jävla lack på allt julpynt som står överallt, bort med skiten! Nu vill vi ha sommar B-)


Min kusin har döpt om oss lite grann.
Martina, Linda, Andreas och Veronica ska det väl egentligen stå.


Känn IRONIN



Dags för lite skönhetssömn, puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

WIHOOOO, mitt namn är med. Haha, du jag saknar dig Veronica Johansson! Om du undrar vem det är så är det din tretton åriga kusin och mitt namn börjar på I. Haha. Vill inte skriva hela mitt namn, love you.

2010-01-07 @ 13:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0