Soendag

Morsing korsning bloggen. Jävlar vilken baddare jag har blivit på att uppdatera! Linda och Malin lever föresten.. ingen krock eller våldtäckt/mord hade inträffat. Haha, får bildspel i huvudet vid såna tillfällen.
Men, idag ska jag göra en massa saker. Läste Linns blogg och blev lite avis på hur duktig hon var igår, så jag tänkte försöka vara lika duktig idag!

  • Städa. Damsuga upp alla damråttor, torka bort alla te-ringar från mitt bord och damma resten av rummet.
  • Bädda nya lakan i sängen
  • Hämta skridskorna från källaren. Åkning imorgon på idrotten, i denna kyla?! :(
  • Skriva klart mitt PM. Skönt och få det klart idag så jag kan träna på tisdag istället.
  • Plugga matte, inför provet på Tisdag. Usch, får ångest.
  • Skriva klart min insändare till vlt.
  • Lämna in min dator på service. IGEN
  • Träna, dra med mig systern på step-pass klockan 19! Kan bli intressant å se hur länge hon orkar ;)
  • Ta ett långt, varmt baaad med hårinpackning och grejer

Wihoo, bara å sätta igång då! Men först frukost och läsa lite bloggar :)
Ha en bra dag!


Igår:

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0