Tisdaggg

Whops, ställde klockan på 10 men kom inte upp fören efter tolv, där var min bearbetning om att vända dygnen förstörd. Blir nog bara vara hemma idag, plugga och ta det lugnt, har så jävla mkt jag behöver göra..

Bion igår var riktigt bra, den där "serien" är guld! Dock hade ju inte jag och den andra blondinen bokat några biljetter, så när vi kom fram till kassan en halvtimme innan sa dem "det finns tre platser kvar, spridda platser", inte fan ville vi se någon annan film så vi fick köra på spridda platser. Issa på rad två längst ut breve en gubbe(som tydligen inte rörde en min), och jag på rad fyra längst ut breve en kille som satt och garva hela tiden. Det var lite småkul, när alla satt och skrek av räddsla satt han och skratta, samma sak när en tjej gjorde ett ansiktsuttryck en gång, så hör man honom garva. Detvar liksom inte något man "skulle" skratta till, hahah. Kunde inte låta bli och sitta å råflina sådär fult åt honom.
Själv tkr jag det är rätt skämmigt att sitta breve personer som jag inte känner under såna här filmer. Alltid när det är lite spänning ska jag sitta med något framför ögonen, eller hoppa runt i stolen. Igår fick min dryckflaska och mina händer dölja min syn. Är man envis och ska gå på såna filmer så..

Slängde en blick på klockan, 13.37! Woho.
Time for some PM, kjam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0