Torsdag 7/1

Sov inte så många timmar inatt. Tror det kan förklara en hel del.


Nu ska jag dricka te och jobba lite på mitt PM, det och matteprov står och knackar på dörren. Usch vad mycket vi har att göra nu, allt på en gång. Men med nya krafter ska jag slita tills jag inte längre kan stå på benen! På tal om att inte kunna stå på benen, fan vad jag just nu skulle vilja dra på mig ett par shorts och ett linne, snöra springskorna och ta en löptur i ett skönt vårväder med musik i öronen. Det bara kryper i kroppen, det finns ingenting som är så mycket härligare än att springa, springa för allt man har! Längtar. Men får väl nöja mig med friskis löpband för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0