Hej å hå

..jobbar på!

Idag är jag trött, trött trött. Kände mig mest trött och irriterad på jobbet, vilket inte fungerar i ett sånt arbete. Får sova tidigt ikväll och ladda betterierna.

På tal om att ladda batterierna, nästa vecka har jag bestämt mig för att åka ut till min mormor och morfar och bo i några dagar. Har längtat länge efter det, att få komma ut dit när jag är ledig och bli ompysslad av världens bästa mormor! Andas lantisluft och äta mat i mängder. Det ska bli sköntttt.

Har en hemsk utväxt på skallen, så var förbi Ica igår och inhandlade hårfärg. Sprang också spontant in till frissören påväg hem idag, klippning imorgon klockan 10!

Vad mer finns i mitt huvud? Jo, igår såg jag Snabba cash. Besvikelse. Eller den var bra, förutom att man inte hängde med nå vidare alls. En fjärdedel av filmen pratade dem spanskan och något annat språk, och det fanns ingen text! Iofs nedladdad men vafan. Svårt att hänga med, plus dåligt slut, men om jag inte minns fel så kommer det en tvåa?

Planer för resten av veckan:

Onsdag: Klipptid 10, jobb till 16 och därefter är vi bjudna på middag hos mormor.
Torsdag: Stan med Martina(?) och jobb på kvällen.
Fredag: Jobb till 16, efter det förhoppningsvis övningskörning och färga bort utväxten.
Lördag: Jobb till 15, sen fira kusinen som fyller 19!
Söndag: Jobb till 17, trääna på kvällen?
BUSY WOMAN HA

Efter det är det ledig vecka(2 jobbpass) med andra Gardasilsprutan, optikertid och massa tid hos Mormor!

Har förresten nyss varit ute på en runda övningskörning/guide i Västerås med mamma för att lära mig att hitta bättre, aldrig fel! Nu blir det käk och sen powerwalk med Maria, efter det MÅSTE jag träna mitt knä. MÅSTE!

Puss och kjam


Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

jag har läst snabba cash, den var sjuuuukt bra. Men filmen, den sög, förutom joel då hehe. Men den var så jävla olik boken, de hade typ ändrat på ALLT! de var som två helt skilda berättelser nästan, sämst. nej det kommer ingen tvåa, inte vad jag vet, men de kommer en hollywood-remake på den :)

2010-07-27 @ 23:21:13
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0