Livet

Ligger i sängen och äter hallonyoghurt med färska jordgubbar i, pappa hamrar och spikar, dock hör jag knappt det eftersom jag har bomullstussar i öronen efter att ha angripit öronen med örondroppar. NICE

Ska strax flyga upp ur sängen och ta en långpromenad och därefter träna mitt knä, som jag har varit riktigt jävla slarvig med den senaste tiden. 2 ggr i veckan ska jag egentligen till gymmet, och en gång i veckan träna hemma, kan ju säga att jag inte har lydigt det nu när vädret har varit så fint och man har solat och badat heeela tiden. Därför tycker jag att det är ganska skönt att det har blivit sämre väder nu, så man har tid med annat! Har en mängd grejer jag behöver göra innan skolan får börja, och dessutom får jag bara ångest av att jobba när det är 30 grader och strålande sol. Ska nämligen jobba 13 dagar i streck med start ikväll, MONEY MONEY. Dock är det inte hela dagar, utan 4-6 timmar om dagen, alltså ingenting olagligt.

För att få bloggen till en dagbok där jag kan se vad jag gjorde och när jag gjorde det måste jag nu skriva ner vad som har hänt de senaste dagarna:

Har varit hos doktorn flera gånger med mina öron, fått droppar och gått runt med konstant lock i öronen. Har typ stått och skrikit till kunderna "VA?! VAD SA DU?", böjt mig fram och dragit lite i örat, precis som en gamling. Har varit och solat och badat hos Martin flera dagar med Martiina, och för att inte glömma så mosade jag massa citron i håret som inte gav någon annan effekt än en sönderbränd hårbotten. I helgen har jag bara JOBBAT, hela lördagen och söndagen, och fredagskvällen. Deprimerande att det är då alla andra är lediga och super skallen av sig, men vafan, jag tjänade in ca 2 lax i helgen så jag får sluta gnälla, har trotts allt valt det själv. Har även umgåtts med min bästa vän häromkvällen och det slutade med att jag cyklade in i en stor gren när jag åkte hem, så nu har jag rivmärken i pannan. Igår hade jag min lediga dag, vilket resulterade i ett öronbesök, en vistelse hemma hos Maria, en middag med min familj på stan och sen en fika/nattpromenad med Issa och Maria.


Har fått hem brev från käkkirurgen ang mina muterade visdomständer.
12 MÅNADER?! Kunde lika gärna få med ett brev från högern "Vad var det vi sa?"




Min syster fick ingen lapp i sin lyckokaka, "du har ingen framtid" sa mamma då.


Tatuera sig? Näe, donken kommer nu alltid finnas med mig.


Och så var det städa, ja....
Livet är väl för härligt.
Och på fredag kommer första lönen!!

NU: TRÄNAAAA!

Kommentarer
Postat av: Virro

Vaaaaafan håller du hus

2010-07-21 @ 17:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0