Lördag

Fyfaaan vilken smärta jag har i mina öron, speciellt i högra. Ett under att jag kunde sova "inatt", får hoppas det fortsätter lika bra, så får jag uppsöka läkare på måndag. Ska till tandläkaren och sjukgymnasten då också, kul dag haha.

Vaknade klockan 3 idag, somnade inte fören 8 imorse efter en natt nere på powermeet. Slutade jobbet 23, stack hem och fräschade till mig och bikade sen ner mot stan, där nere satt vi vid löga och umgicks, åkte raggarbil, träffade på folk man känner, gick hur mycket som helst, hamnade på piren där Anton badade, och tog 06.16 bussen hem sen. Kul kväll!
Hahah fyfan va kul det var när Anton skulle bada, han hoppade upp på en stor båt för att kolla om det fanns någon stege på den. Inte var han smidig utan hoppade runt så det dunkade långa vägar, det var då vi andra skämta "Haha fatta om det kommer ut någon från båten nu, då springer jag" SÅ GÖR DET DET! "sluta hoppa på båten" på finlandssvenska, hahahah. Jag och Viktor sprang för livet.

Idag har jag grillat med mamma och Linda, jobbat några timmar och nyligen hämtat hem min kära cykel som jag lämnade kvar igår. Börjar klockan 9 imorgon så nu lär jag sova!



Igår
Inte ofta man ser mig i uppsatt!


ÄNTLIGEN min <3


Igår på jobbet bad en gäst om att få låna pennan, "varför inte" tänkte jag.
När jag kom tillbaka räckte han mig det här.
Tack du, men jag kan tyvärr inte säga detsamma.
Det var en ful äcklig tjock turkgubbe runt 40 som dessutom körde taxi.


Anton på båten, haha!


& i kom han allt!


Viktors borrar


Piren at 5 am

Kommentarer
Postat av: linn

Så jävla äckligt när gubbar raggar på en! Hade en 65+ efter mig på sjökrogen. Spydde lite inombords.

2010-07-11 @ 17:05:48
URL: http://unicornbaby.devote.se
Postat av: Virr

Fina borrar:(

2010-07-11 @ 17:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0