Nere

Varför nere när vädret är på topp?
Jo,
  • Jag har stått inne och jobbat hela dagen. Att höra att alla andra ligger på stranden gör att jag får ångest. M Å S T E T Ä N K A A T T J A G Ä R L E D I G H E L A V E C K A N S E N...men då ska inte vädret vara lika bra.
  • Det är Hoffmaestro på stan men min kropp orkar inte åka ner. Inte mitt huvud heller, ska jobba 11 imorgon så den skriker SÖMN! Det är ju förihelvete sånt man ska göra på sommaren, hitta på saker!
  • Jag ska jobba varje helg i juli INKLUSIVE POWERMEET, känns INTE okej med tanke på att det är då alla andra är lediga.
  • Är trött och har träffat jobbiga människor idag.
Känns som jag behöver äta något, ta en alvedon, krama min syster och sen gå och lägga mig. Imorgon ska jag kriga hem när jag slutar och försöka hinna med några timmars sol.

Åh, nu kom in mamma och gav mig en klubba. Ibland vet hon vad jag behöver <3

Piren igår med fina vänner


Kommentarer
Postat av: Virro

EMO:(

2010-07-03 @ 12:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0