Onsdag

Helluuu!
Vill börja med att berätta att jag har tappat bort mina solbrillor, hur gamla? En vecka. BRA! Badade med dem(?), plums var dem i vattnet och tydligen så sjunker solglasögon. Inte rimligt för fem öre i min hjärna. Men så är läget, är alltså dags för mig att köpa mitt 4:e par för det här året.

Den lilla olyckan skedde idag på Östra holmen, där jag har spenderat dagen med Malin, Mathias, Andreas och Linda. Skönt att vara tillbaka på den härliga ön, var ju där hela förra sommaren i princip! Ikväll har jag bara vart ute och promenerat i några timmar för att inte glömma bort min kropp helt och hållet. "Svårt" att hinna med träning när vädret är så fint!

Igår åkte jag och Malin ner till stan och provade på "Galna glassen", både plus och minus. Självklart är det en charm att man själv får välja och mixa sin egen glass, men ändå så smakar den inte något speciellt. Om jag får välja så föredrar jag ställen som gör sin egen glass, som Noraglass i Nora, världsklass! Åh jag saknar fina Nora, men vi planerar att kanske ta en tripp dit i sommar, så jag håller tummarna!



På kvällen igår träffade jag mina fina klasskompisar på en fika och glass. Mysigt som vanligt, riktigt bra tjejer det där.

Imorgon ska ta biken hem till Martin för att bada&sola med honom&bästiizz. Måste även ner på stan och köpa VÄRLDENS FINASTE VÄSKA SOM JAG HAR KOLLAT PÅ I ETT HALVÅR SOM NU ÄR PÅ REA, MÅSTE HA!

Och nu är det så att jag måste ha en ny design, iofs är det snart höst igen så du passar ju mössan perfekt, men just nu känner jag inte alls för det. Har lite roliga idéer, vi får se hur det slutar!

Dags för dusch, sen krypa ner i sängen i nytvättade lakan med nyrakade ben <3 Livskvalité!



Ny ögonskuggsborste jag inhandlade idag!

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

baby, vill också kunna njuta av dessa fina sommardagar med mina vänner. När jag är ledig hakar jag på dirr! Älskar dig

2010-07-08 @ 12:23:47
URL: http://l

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0