Söndag

Vad har jag gjort den senaste tiden då?
Inte bloggat iallafall.

I Tisdagskväll kom Maria förbi och vi hade filmkväll, eller hade vi det? Jo, fast vad vi tittade på kommer jag inte ihåg...vi käkade iaf upp alla popcorn innan vi hade bestämt film. Justfan! Vi tittade på en Beckfilm på dvdn för att min lilla dator fick en svår virusinflamation:(

Annars har jag powerwalkat i princip varje dag, grillat med min fina familj, tagit en trevlig fika med linnzoor och jobbat varje dag.

I fredags kom första lönen, den dagen kände jag mig vuxen. Jobbade, fick lön och gick med en rullkorg efter mig på hemköp och funderade på vad jag skulle ha att äta till kvällen. Kändes bra! Framåt kvällen blev det grillning och lite cider hos Malin och därefter...inte mkt. Det suger att inte komma in på krogen. Där försvann den vuxna känslan liksom.

Igår efter jobbet kikade jag och lillan på nya Wallander, och den var heeemsk, hemsk hemsk. Tönt som jag är så var det bra att jag hade någon brevid mig, hehe.

OCH IDAG DÅ, jo idag har jag PWat till bjuris och hämtat min cykel, ätit min egen äckligt goda omelett och jobbat till elva vilket var ett helvete. Jag själv i kassan och MASSA MASSOR med kö. OB HELLO!

Nu är det så att jag tänkte ta en dusch innan jag ska sussa sött, men först lite bilder som vanligt:


En frulle från veckan som jag tydligen fick med på bild


Haha, det kryper panik i kroppen när jag tittar på den här bilden. [email protected]


Det blev lite kletigt




Vi hörs snart igen!

Ps. Gud jag älskar dig. OM du vill ta tillbaka det fina vädret? Snälla, jag kan.....offra en av lindas fiskar till dig då! Ds.

Kommentarer
Postat av: Linda

Dumbom, inte mina söta guppis!

2010-07-26 @ 18:02:48
URL: http://ljohanssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0