Tromber

Hellluu
Hade lite damp inatt och satt och skrev ett rätt långt inlägg om fördomar, tur att jag inte publicerade det! Lät som en jävla moraltant.

Här är allt fina fisken, har bränt mig på bröstet och lite smått i ansiktet dock. Men försatan, det är ju bara så här fint väder några dagar om året!

Idag när jag och Linda satt och åt började hon berätta om hennes upplevelse igår. Det kom en tromb på badet hon var! Hon beskrev det ungefär såhär " Alla bara skrek och började springa mot omklädningsrummen, och då kände man grenar flyga in i ryggen! Du vet de här tjocka grenarna som börjar växa direkt från stammen, DEM!" Ursäkta, hahahaha. Bildenpådettaimitthuvud.

Då tog jag fram min kreativa sida och gjorde en tromb i smörpaketet:

Väntar bara på ett "VAD I HELVETE?!" imornbitti från mina föräldrar. Hihi

Det var något mer jag tänkte dela med mig utav... jo juste. Idag har jag varit trött. Och då menar jag verkligen TRÖTT. Vaknade till en kvart innan min läkartid klockan 9 imorse, var bara att dra på sig solbrillorna för att dölja morgonögonen, grabba en banan och sen slänga sig på cykeln i det mulna vädret. Väl i väntrummet var jag sekunden från att somna i en soffa, man ska inte lägga sig ner i väntrum Veronica! Senare hos Martin när vi solade slumrade jag till i säkert en halvtimma, och direkt när jag kom hem somnade jag sött i soffan. Tror det är dags att sova ordentligt inatt va....
...men först:

DET HÄR ÄR FAN INTE KUL LÄNGRE!

Kommentarer
Postat av: linn

hahahahahahahahahahahahahahahahaha du ska INTE HA solbrillor. Gud har försökt signalera det hela sommarn

2010-07-15 @ 01:28:50
URL: http://unicornbaby.devote.se
Postat av: linda - pictures, drawings, me

dina solglasögon vevve :( haha <3 vi får göra en fond åt dig, skänka pengar till vevves solglasögon

2010-07-16 @ 13:41:01
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0