Underbara sommarlov

Hej min fina blogg, sitter här och är trött efter en härlig dag. Har varit hos tandläkaren och fått reda på att mina visdomständer i underkäken växer vågrätt(?!), stört. Efter att jag fick höra det har jag haft skitont i käften. Ska tillbaka nästa vecka och diskutera hur vi ska göra med det, förmodligen operation. Yippie! Efter det har det blivit bla sol och bad, övningskörning och sen kvällsdopp och "häng". Skööönt, nu ska jag snart bädda ner mig i min mysiga obäddade säng med min Mälarhud, orkar fan inte duscha nu. Fan va underbart det är med sommarlov, den senaste veckan har jag haft det så skönt. Hängt på stan och köpt mig en svart body, jobbat hela helgen, grillat med mamma, vart nere på Cityfestivalen med fina vänner, firat lillesyrran och solat&baadat!

Har lite ont i hjärtat över en sak som hände på jobbet i Lördags. Jag hjälpte en kille, eller en man kanske man ska säga, i kassan. Jättesöt(för att tolkas rätt), lite försiktig och nästintill efterbliven. Han beställde en Big mac, men eftersom den inte var klar så fick han sina pommes frites och sin läsk och jag sa åt honom att jag skulle komma ut med hamburgaren när den var klar. "Vad snällt, men går det bra om jag sätter mig där ute?" sa han lite försiktigt, självklart sa jag, och att jag skulle komma så fort den blev klar. Efter tio minuter hörde jag en osäker röst fråga en annan kille i kassan "Är min Big mac klar? Jag har väntat ganska länge nu", så tittade jag upp och la händerna framför ögonen. ååååhhh FAAAAAAAAAAAAAN, vill gråta när jag tänker på det. VAD JAG ÄR DUM!





Kommentarer
Postat av: Mandy

HAHAHAHHAHA typiskt

2010-07-07 @ 11:50:06
URL: http://mandytang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0