14 Juni!

Ehm, solade jag klockan tio imorse? NEJ, vaknade och drog upp persiennerna, moln. Fick ju dock inte sova mycket till eftersom min kusinvitamin telefonterrade mig. Efter det har jag....? tänkt att träna. Körde en sväng med pappsen och la märke till att Västerås är rätt stort och har stora ytor jag inte känner igen mig på. Har också rensat min jumbopåse med skolsaker jag släpade hem från skåpet och stängt in alla böcker i garderoben, finito med skolan på tio veckor! Känns braaaa<3<3<3<3<3<3

Imorgon ska jag upp och hoppa tidigt, ringa jobbet och se om det finns några tider lediga den här veckan(klarar inte av denna rastlöshet), gå på stan med Amanda, TRÄNA och sen träffa min bästa vän. Äntligen lite saker att göra!


Pappa taggar förfullt för VM, lägg märke till tidningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0