Älskade du

Ibland är min pappa rätt rolig. Vet inte om det bara är jag, men har man en föräldrer som alltid försöker vara rolig, då blir man bara irriterad på dem. Men häromdagen lyckades min far få mig att råflina och skratta rått för mig själv.

Familjen var påväg ut ur huset, packade bilen så full att den nästan skrapade i marken med: mat för en vecka(de skulle sova borta 3 nätter), grillar, badkläder och allt annat som tillhör en campingsemester. När pappa gick in för att kolla om allt var med, hörde jag honom mumla:

"Hmm..har jag med det viktigaste med nu....
..VMBibeln, öl"

Körde på storpackning den där.


Kommentarer
Postat av: linn

ni är lika! i utseendet alltså

2010-06-28 @ 17:17:15
URL: http://unicornbaby.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0