Gladgladglad

Åh..vad glaad jag är! Veckan har börjat så bra och kommer bli så jävla mycket bääättre! Idag har jag jobbat, varit hos farmor, tagit det lugnt och umgåtts med min kusin och sen kört ett jävla gympass! Veckan fortsätter med shopping med min bästa vän, jobb några dagar, stek i det fina vädret, träning, både storstädning&-handling inför helgen, ha över tjejerna från klassen på middag, celebration av min lilla plutt som fyller 13 år, och sist med ABSOLUT inte minst, PARTA hela natten lång med tjejerna på fredag, iiiih vad jag längtar! Och så den där efterlängtade bakisdagen på lördag. Hihi. Det är precis så här jag har velat att sommaren ska vara, och att det har kommit bra väder kan vi ju vara tacka gud för :) Bad förresten till honom inatt om att det ska bli kanon på fredag. Koooooom igen nu, men ser ut som jag är på g att lyckas ;)


GalnaMidsommar förra året!
REPRISx2 i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0