Hjärta

Sitter här och avnjuter lite snäckpasta med ketchup, MUUMS! Köttbullarna fick jag på köpet, smakar ok. Efter att Pappa alltid har lagat det det varje gång Mamma har jobbat kväll enda sen jag far liten, så har jag tröttnat helt och hållet på ens tanken om köttbullar. Mormors dock, dem längtar jag efter varenda dag.

 

Tömde kameran, detta fanns med:

 

Shoppingpåsar från igår! Handlade allt på kredit, känns sådär.

Tog äntligen tummen ur röven och köpte saker jag har behövt länge, gummisnoddarna är perfekta för jobbflätan.

Realinne från gina i snygg sommarfärg!

Ännu snyggare realinne från NewYorker.

Och sen min kusins sysselsättning medan jag... sminkade mig idag?

 

Är ordentligt trött efter halva dagen på Framnäs och andra halvan bakom kassan på McDonald's. Nu ska jag duscha sen sova! Äntligen..om jag nu lyckas hitta sängen i mitt STÖKIGA rum. Imorgon ska det storhandlas, storstädas, solas och ätaS tacos med tjejerna från klassen!

Älskar livet för tillfället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0