Midsommar 2010

ÅH IGÅR VAR SÅ JÄVLA KUL!
Snacka om att jag älskar alla sköna människor i mitt liv!



Perfekt plats för att pissa tänkte han, hahah så jävla dum.


Födelsedagsbarnet!
















Dagen började med roadtrip med grabbarna till Fagersta där familjen och några släktingar campar, galen bilfärd. Hög musik, cider och öl. Där firade vi plutten som fyllde 13!, fikade, badade (första doppet) och andra mysigheter, jättetrevligt verkligen! Vid halv fem rullade vi hemåt igen. Efter dusch och fix kom tjejerna, så grillade vi och fixade all annan mat. Tog ut högtalarna på balkongen, så där satt vi och käka god mat med efterätt och förfestade. Efter det kom lite till tjejer så släppte vi loss totalt, kasta glas i golvet och grejer. De flesta av oss drog på fest på gryta, där hoppade vi studsmatta och prata med trevligt folk. Vid fyra började vi gå hemåt för att gick förbi donken och fyllekäka, sen började vi gå hemåt. Hemma satt Andreas och massa och väntade på balkongen(hur kom dem upp där?) för han hade inga nyklar in. Så gick vi in och efterfesta, käka massa chips och grejer. Somna runt halv 7 sen tror jag. Riktigt HÄRLIG kväll! Dock försvann mina solbrillor... en snäll kille gav mig 120 kr så jag kunde köpa nya haha.

Sammanfattningsvis:


Kvällens sjukaste:
När Maria tog med sig köttbullar som hon skulle grilla, haha.
När Malin och Amanda trodde att det var en hackspett under balkongen, fast det var balkongen som rörde sig så det lät.
När Linda och Andreas petade i ostbågar i Antons näsa när han hade däckat.
När Anton ramlade över vårt vardagsrumsbord.
När Niklas ramlade ner för balkongen och ingen brydde sig, typ "nej han ramla ner och sen vet jag inte vart han tog vägen".
När min klänning helt plötsligt var trasig.
När någon jävel började kasta pommes på alla vid fem imorse.

DAGEN EFTER:




Så JÄVLA duktig tjej som inte plockar in maten i kylen på en gång, var ju bara att slänga skiten.





Pommeskastning, det gjorde så jävla ont.






Andreas hade tydligen svingat med kickboarden och haft ner en blomkruka.

När Anton ramlade över vardagsrumsbordet flög det nötter överallt.






Snacka om att man ville SKJUTA SIG SJÄLV när man vaknade till det här, när man var så jävla bakis också. Dem andra åkte runt på kickboard och skrek. Tur att mamma och pappa kommer hem först imorn!
Men nu har vi i alla fall käkat flottig pizza och fått undan det mesta, tog flera jävla timmar.
Fick en glasbit i foten, tackar Malin och Maria för det.

Den här kvällen kommer hålla livsglöden uppe länge, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0