Onsdag

Hej hallå hallå.
Har en sån där mysig hemmakväll, någon av dem första det här sommarlovet. Funderar vad man ska göra..ta en dusch och sen mysa ner sig i sängen framför en film med massa frukter? Med lillasyster såklart! Mitt hjärtegull.

Idag har jag sprungit runt på stan i flera timmar, käkat Vivaldi<3, hämtat ut nya linser, lökat ihjäl inne i ginas provhytter som inte har någon luftkonditionering, köpt nya solglasögon, ett par rosa för stora shorts, ett par cykelbyxor som jag inte lyckas matcha till något och en svindyr parfym. Hej ekonomiångest, fan va jag längtar till lönen kommer nästa månad! Efter det körde jag och Mandy ett gympass, skönt med lite ny energi.

Min syster kom precis in här med en travlapp..."Vi ska ju åka på trav på Lördag!"(skitglad)...okej? Jävla pappa. Kan se framför mig hon sitter där vid köksbordet med sitt lurviga hår och försöker sig på dem där siffrorna, LYCKA TILL!


Vad har hänt mer sen midsommar...jag har jobbat, vart och badat och bränt ryggen, och umgåtts med världens absolut finaste vän. Åh, låt aldrig lovet ta slut, jag mår så jäääävla bra av att få göra saker jag tycker om!


De vita prickarna är inte repor i kameran, det är lödder som jag försökte fånga på bild.
Fan va rädd jag blev när jag vände mig om efter att ha låst cykeln, och det kom ett stort moln med lödder mot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0