Sommar

Gud vad tiden går fort! Har mycket att göra den här veckan vilket blir en massa stress, som tur är det snart över och jag får vila några veckor innan det är dags att jobba. Men skönt nog jobbar jag inte veckor i streck i sommar, utan dagar lite här&där.
Idag var det utklädnadsshow i skolan, taggaR för nästa år! Har även hunnit gymmat och bakat mumsmuffins. Imorgon ska vi åka med klassen till en öde ö och rida på hästar.... inte alls, vi ska åka till ridön och kolla på FÅGLAR och bara ta det lugnt och skönt, tänkte köpa med mig en sallad från kajen till lunch, MUMS!

 

Nu ska jag ge mig på min hemska, men dock nästan osynliga(enligt vissa) UTVÄXT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0