Söndag

Sista pluggsöndagen den här terminen, har jag pluggat? Njaaa...      lite.
Kommer snart få ett ångestrus och dra mig i håret. TVÅ prov på tisdag, & jag ligger inte så jävla bra till... Skyller på att jag är trött såhär i sluuutspurten.

Utflykten i torsdags var HEMSK! Mutantmygg överallt - till och med i solen, att vi gick hela dagen och stannade varannan minut för att lyssna på vart träden härstammade ifrån gjorde inte saken bätte. Inte heller att jag tappade ut min sallad och fick knapra grus till lunch, och att jag satte mig på mina solglasögon, TRASIGA. Fast köpte ett par mycket finare leopard, hihi. Trodde typ jag skulle bli överkörd av en buss på stan, men det skedde då aldrig!

Igår var det klass-/födelsedagsfest hos Erik, mys på altan och massa skaka rumpa, yeah. Fick tyvärr inga bra bilder därifrån, bara massa störda videoklipp.

Nehe,(leker vuxen) nu ska jag plugggga hela natten lång.



Utklädnadsshow!


Torsdagens äventyr


Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0