Torsdag

Igår jobbade jag en liten stund, stod och gjorde pommes och stressade som vanligt. När jag kom hem damsög jag hela lägenheten och på kvällen cyklade jag till min bästa vän. Snacka om att jag somnade sött efter det, och superglad över att jag hade kunnat cyklat för första gången på dryga 5 veckor.

Idag har jag solat, pluggat lite teori och åkt med Malin och Amanda till Björnön där vi tänkte bada. Grattis till körkortet Malin!

Imorgon ska jag jobba till åtta, blir en kul fredagskväll. Innan det har jag tänkt att ta en långpromenad, "har du bestämt dig?" - JA!

Mitt rum behöver STOR städas, ser snart inte vad det står på datorskärmen pga allt dam. ÅH, kan inte någon låsa in mig några dagar så jag gör allt sånt där som måste göras? TYP städa min garderob! Blir aldrig av...



Men nu ska jag sova, vi får se vad jag orkar imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0