Amanda 18 år!

Sådärja, äntligen är jag klar med filmen och den är uppladdad på Youtube. Vet inte hur många gånger jag har skrikit rakt ut av frustration, och därefter slagit huvudet i väggen för att det inte har gått som jag velat. Som sagt så lyckades jag inte få in bilden till videoklippen, bara ljudet, vettefan om det är jag som är dum eller om det verkligen inte gick. Många roliga effekter fanns det iallafall att leka med som jag var tvungen att prova! (kanske därför det tog så lång tid och filmen är lite överflashig) Men som exempel kan jag ju säga att första låten "I gotta feeling" blev runt 40 minuter lång när jag la i den, KUL det var att sitta och dra i den filen i typ en halvtimma för att få den till 30 sek..


Så jävla kul kväll, måste göras om snart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0