Tisdag

Jag har gått och dragit på mig magkatarr, nu igen! Alltid är det någonting, knät och förkylningen är som bortblåst nu. Host* hypokondrikern. Mamma tycker iallafall att jag borde uppsöka läkare med min mage, eftersom att det återkommer hela tiden, om och om igen. Känner egentligen inte för att trycka i mig mediciner för att jag själv behandlar min hälsa illa, men jag har ingen annan än mig själv att skylla anatar jag. Skönt att det snart är lov så jag kan få vila lite!

Någonting kul är att jag har fått mail från donken att jag är kallad på en andra intervju!! Fan va nervös jag blev när jag såg att jag fick ett mail från dem, vågade inte öppna. Så när jag väl klickade så skrek jag rakt ut med supermegaljus röst, och sprang in och höll på att ge min bror en hjärtattack, haha! Fick tid under lovet, undrar vad dem nu ska testa en med! Spännande.

En sak till, har funderat en del på en ny design nu såhär till våren. Så när jag och Martina har tagit lite fina vårbilder så ska nog den öskan gå i uppfyllelse!

Har legat och tittat på film ett helt dygn känns det som. Igårkväll Äntligen midsommar och idag Så olika, kan faktiskt rekomendera dem bådatvå! Äntligen midsommar var ju för jäkla kul.
Men nu: Skriva klart arbetet om Kuba, sen projektarbete.


Nedräkningen kan börja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0