Min tisdag

Min "hej-jag-ska-slå-rekord-i-hur-många-saker-jag-kan-hinna-göra-på-en-dag" slutade med att jag somnade i farmors soffa. Krigarn liksom. EH, NEJ!
Morgonen började med min gamla vanliga mikrade fullkornsgröt med mosade varma bananbitar i, som jag dessutom alltid häller så pass mycket mjölk i, att jag alltid kladdar ner mig själv, om jag ens tar mig ut från köket.
Efter yogapasset med kusineN och systerN kände man sig lika lugn i kroppen som alltid, lite halvkomatillstånd typ. Då stack jag in till stan, käkade lunch på Vivaldi med Amanda och Julia, köpte en Vitamin Well Reload som nu är min nya favorit, köpte gelehjärtan för halva priset på Ica skrapan till farmor i födelsedagspresent (som förövrigt kändes bra i hjärtat efter lunchen på åttio jävla spän) och fick nästan se Amanda bli mosad av bussen när hon skulle vara snäll att hoppa in framför den så den inte kunde åka, bara för att jag skulle hinna med. GULLIGT AV DIG ATT RISKERA LIVET FÖR MIG! <3
Hemma hos farmor bjöds det på rulltårta, godis och kortspel innan jag som sagt somnade sött i hennes soffa under en filt med hästar på. Resten av kvällen har jag sett på oth, och varit lika svart under ögonen som alltid. VÄRLDENS BÄSTA SERIE!

Daggs att sussa sött, imorn tänkte jag gå upp 10 och damsuga (nej, det blev tydligen inget sånt efter förra inlägget, och ingen one tree hill heller, och ingen affrodans, och ingen klippning av film. Däremot blev det Up hos Erica med en stor påse naturgodis och härliga vänner)

Dem ba lyser! God's own revelation

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0